دلم تنگ است


فقط به خاطر تنها عشقم

اشعار عاشقانه و عکسهای زیبا

به دیدارم بیا هر شب

دراین تنهایی تنها وتاریک خدامانند
دلم تنگ است
بیا ای روشن ای روشنترازلبخند
شبم را روزکن درزیر سرپوش سیاهی ها
دلم تنگ است
بیا بنگر چه غمگین وغریبانه
دراین ایوان سرپوشیده ، وین تالاب مالامال
دلی خوش کرده ام بااین پرستوها وماهی ها
واین نیلوفر آبی واین تالاب مهتابی
شب افتاده است ومن تنها وتاریکم
ودرایوان من دیریست درخوابند
پرستو ها وماهی ها وآن نیلوفر آبی

 



نظرات شما عزیزان:

ARMIN
ساعت1:17---15 تير 1390
سلام.وبتون زیباست.من وبتون رولینک کردم دوست داشتی این کارو بکن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 14 تير 1390برچسب:,ساعت 23:39 توسط امین و مانیا| |


Power By: LoxBlog.Com